آخرین خبر ها از سیستم عامل IOS 7

سیستم عامل IOS 7
IOS 7
IOS 7

سیستم عامل IOS 7  هفته گذشته عرضه شد ، اما پس از گذشت یک هفته از عرضه این سیستم عامل کاربران IOS 7 از سرعت آپگرید نسخه های قبلی به این نسخه ناراضی بودند ، البته با توجه به نظرات کاربران تغییرات ظاهری در این نسخه مورد توجه کاربران قرار گرفته است ، زیبایی این نسخه باعث شده کاربران نسبت به این نسخه نظر مثبتی داشته باشند. طبق آمار سایت های مختلف استقبال کاربران از این نسخه نسبت به نسخه IOS 6 بیشتر است .

محصولات جدید آیفون که در هفته های آتی به بازار ارائه خواهد شد با این سیستم عامل ارائه خواهد شد. محیط گرافیکی این سیستم عامل نسبت به نسخه قبلی بسیار زیبا و شیک است . با گذشت یک هفته از عرضه سیستم عامل IOS 7 خبر های عجیبی در باره این سیستم عامل منتشر شد ، امروز گروهی از هکر ها اعلام کردند توانسته اند این سیستم عامل را هک کنند ، آنها اعلام کردند مشکلی در سیستم عامل جدید اپل وجود دارد که به راحتی می توان به اطلاعات کاربران دسترسی پیدا کرد.

این مشکل در سیستم عامل IOS 7 به هکر ها این امکان را می دهد که با وجود سیستم امنیتی اثر انگشت در آیفون ها ، هکر ها می توانند وارد آیفون شده و اطلاعات کاربران را مورد سو استفاده قرار دهند. عرضه این سیستم عامل شروعی دوباره برای شرکت اپل می باشد ، با وجود نارضایتی های اولیه در عرضه این سیستم عامل از جمله سرعت پایین دانلود این سیستم عامل و اینکه محیط استفاده از این سیستم عامل مقداری پیچیده تر از گذشته است .

منتظر خبر های دیگری از IOS 7 در آینده باشید ارائه IOS 7 باعث ایجاد هیجان در بین طرفداران اپل شده است .

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  کمپانی اپل قصد ندارد سرعت آیفون های قبلی را کاهش دهد

نظرات در مورد : آخرین خبر ها از سیستم عامل IOS 7

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *