تحلیلگران معتقدند آیفون 6 با قیمت بالایی عرضه خواهد شد.

Iphone 6

براساس تحلیل های منتشر شده از به احتمال زیاد محصول جدید اپل سعنی آیفون 6 با قیمت بالایی عرضه خواهد شد . طبق شایعات منتشر شده در دنیای دستگاه های هوشمند اپل سال آینده دو دستگاه هوشمند را وارد بازار خواهد کرد ، اولین دستگاه ارائه آیفون 6 خواهد بود ، طبق پیش بینی ها این آیفون اپل مقداری بزرگ تر از نمونه های قبلی خواهد بود و صفحه نمایش آن مقداری بزرگتر خواهد بود ، این افزایش کیفیت احتمال افزایش قیمت این گوشی هوشمند را خواهد داشت.

Iphone 6
Iphone 6

به نظر می رسد اپل می خواهد صفحه نمایش گوشی ها و دستگاه های خود را از رنج 4.5 اینچ تا 6 اینچ بالاتر برد ، البته این پیش بینی ها از روی آزمایش های اپل بر روی دستگاه های هوشمند با صفحه نمایش بزرگتر مطرح شده است.

اپل در تلاش است ، پردازنده دستگاه های هوشمند آینده خود را هم نسبت به آیفون 5 ارتقا دهد ، البته سعی اپل داشتن حاشیه سود کم و کیفیت مناسب گوشی های آینده اش می باشد ، تا  بتواند با ارائه گوشی با کیفیت بالا و قیمت مناسب به فروش بالایی دست یابد ، که این فروش بالا سود اندک اپل در هر گوشی را جبران خواهد کرد.

شنیده ها حاکی است اپل در محصول آینده خود ریزولیشن صفحه نمایش را هم ارتقا خواهد داد ، این تمهیدات برای افزایش فروش محصولات آینده اپل است ، چرا که فروش مدل های قبلی اپل با توجه به فروش های زمان استیو جابز قابل مقایسه نبود. البته پیش بینی میشود این محصول در حدود قیمت 299 دلار بفروش برسد .

البته در مقایسه ای با مدل های مشابه کمپانی های دیگر به قیمت های زیر برمی خوریم ، در این مقایسه سعی کرده ایم قیمت فبلت های دنیای گوشی های هوشمند رو مقایسه کنیم ابتدا به سراغ کمپانی سامسونگ می رویم ، Samsung Galaxy Note 3 به قیمت 299 دلار به بازار ارائه شد و Galaxy S4 به قیمت 199 دلار ! HTC One بین قیمت 249 تا 299 دلار ؛ با این تفاسیر اگر آیفون 6 به قیمت ذکر شده ارائه گردد مطمئنا با استقبال کاربران مواجه خواهد شد ، چرا که مدل های قبلی کمپانی های رقیب با جنسی با فناوری پایین تر با همان قیمت اجناسشان را ارائه می نمایند.

بیشتر بخوانید  احتمالا آیفون 6 تا نیمه اول اکتبر رونمایی خواهد شد.

به نظر شما آیفون 6 با استقبال کاربران مواجه خواهد شد؟

منبع phonearena

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : تحلیلگران معتقدند آیفون 6 با قیمت بالایی عرضه خواهد شد.

23 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  1. منتظرم بابام وامشو بگیره برام یه ایفون 6 برام بخره 3 ساله سرکارم گذاشته بچها برام دعا کنید یعنی میشه هرشب خوابشو میبینم که ایفون 6دارم همه نگام میکنن ای خدددددداااااااااا مردم از انتظار یه ادم خییر هم پیدا نمیشه شانس من……

  2. Z50بلك بري كه قرار بياد بازار ازاين ا پل مسخره خيلي بهتر اخه كي باور مي كنه قيمت ايفون6يك تومن باشه

  3. می خوام شهریور آیپد ایر بخرم ولی با گوشی آیفون6هوش از سرم پریده نمی دونم چیکار کنم می ترسم گرون باشه اونم خیلی و نتونم بخرم کمک کنیدممنون

  4. سلام
    iPhone 5S قيمت اوليه اش ٤ ميليون تومان بود يعني بيش از ١٠٠٠ دلار
    بعد چطوري ممكنه iPhone 6 با قيمت ١ ميليون تومان يعني 300 دلار عرضه بشه؟
    لطفا سريع جواب بديد
    ممنون

    1. تمامی این اطلاعات براساس خبرهای پیش بینی شده درج شده است ، تا ارائه قیمت نهایی باید تا شهریور یا مرداد صبر کنید دوست عزیز

      1. جالبه میشه بگید با کدوم تحلیل این قیمت خواهد بود؟ اگر منبع هم بدید خیلی عالی میشه ممنوووووووووون

  5. خوشبحاله اونایی که پولدارن نه منی که باید واسه2تومن شب تا صبح بیدارباشم تا شاید بشه بابامو خوشحال کنم خووووش بحالتون

  6. کاشکی میشد …
    من انقدردوست دارم یه گوشی باکلاس داشته باشم امافقیریم کمیته امدادبهمون پول نمیده واسم دعاکنید

  7. 299 $ حدودا میشه 1میلیون به ایران برسه میشه 3میلیون البته خدا نکنه اخه من می خوام این گوشی رو بگیرم مامان جونننننننننننننننننننننننننننننننننننننن اههههههههههههههههههههههههههههههه!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

  8. شرکت اپل نگفته چه جوره این گوشی جدیدش ! بعضی ها میگن صفحه خمیده بعضی ها میگن صفحه نمایش بلند 😀 خدا بخیر کنه 🙂