مشخصات سامسونگ گلکسی اس 6 از نگاهی دیگر

همانطور که می دانید شرکت سامسونگ یکی از بزرگ ترین و در عین حال قدیمی ترین شکرت ها در زمینه تولید لوازم الکترونیکی (تبلت، موبایل و…) است که روز به روز درحال پیشرفت در دنیای تکنولوژی است. این کمپانی بزرگ چندی پیش محصول خود را که یکی از برترین محصولاتش بود را یعنی s5 وارد بازار کرد که توانست در مدت اندکی فروش خود را کامل کند اما حالا که زمان زیادی از ساخت s5 نمی گذرد سامسونگ دست به ساخت گوشی دیگری زده است که نام آن محصول s6 است و همینطور اطلاعات این گوشی فاش شده است و ما می خواهیم نگاه کوچکی به s6 داشته باشیم.

تصاویری از خواهر دوقلوی گلکسی اس 6

galaxy-note-egde

samsung galaxy s6 edge

samsung_galaxy_note_edge_display

سامسونگ این محصول خود را فراتر از انتظار هر کسی ساخته است ساختاری زیبا، شکیل و… باعث شده تا این محصول با سایر محصولات این شرکت تفاوت زیادی داشته باشد. سامسونگ با تولید این محصول خود صنعتی تازه در دنیای دیجیتال ایجاد خواهد کرد. یکی از تفاوت های این محصول سامسنگ صفحه نمایش منحنی آن است این گوشی با وجود صفحه نمایش کاملا متفاوت خود باعث شده تا این محصول با سایر اقلام سامسونگ تفاوت کند. این صفحه نمایش منحی است و از کیفیت فول اچ دی برخورداز است که باعث شده است تا جلوه ای زیبا به این گوشی بدهد. ظاهر این بار سامسونگ با سایر محصولات قبلی تفاوت هایی در کلید ها و ابعاد خود گوشی دارد. وزن این گوشی کهکشانی بسیار کم است و تنها وزن s6 به 4.6 گرم میرسد. صفحه نمایش این گوشی 5.1 اینچ است که بزرگی و تازگی رنگ ها را به گوشی شما می دهد. سامسونگ مانور زیادی بر روی این محصول خود یعنی s6 انجام داده است به طور مثال حافظه داخلی این گوشی را تا 32 گیگ افزایش داده است و همینطور دوربین پشتی گوشی را تا 16 مگاپیکسل افزایش داده است. ظاهر پشت این دستگاه کاملا متفاوت بوده و تغییرات زیادی بر روی آن انجام داده است. در کل این محصول شرکت سامسونگ بسیار متفاوت بوده دارای امکانات زیادی است که ما تنها به بررسی آن ها پرداختیم.

در جدول زیر به بررسی بیشتر امکانات گوشی جدید سامسونگ گلکسی اس 6 می پردازیم:

سیستم عاملAndroid 5.0 Lollipop
صفحه نمایش۵٫۱-inch Quad HD (2560×1440) 577ppi, Super AMOLED, Dual Edge
پردازندهQuad 2.1GHz + Quad 1.5Ghz, Octa-core processor
RAM 3GB
حافظه داخلی ۳۲/۶۴/۱۲۸GB 
باتری  2,600mAh+ wireless charging + wired supercharging
دوربیندوربین اصلی ۱۶ مگاپیکسل و دوربین مکالمه ویدئویی ۵ مگاپیکسل
تکنولوژی های ارتباطیWi-Fi: 802.11 a/b/g/n/ac (2.4/5GHz), HT80 MIMO(2×2) 620Mbps, Dual-band, Wi-Fi Direct, Mobile hotspot, Bluetooth 4.1, NFC, LTE Cat.6
ابعاد۱۴۲٫۱×۷۰٫۱×۷٫۰ mm 
وزن۱۳۲g , 4.6g

 

نظر شما کاربران درباره این گوشی چیست؟

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : مشخصات سامسونگ گلکسی اس 6 از نگاهی دیگر

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  1. من خودم عاشق این گوشی ام اما Note 4 خریدم.به جز سایزش تو چه چیزای دیگه ای فرق دارند؟تفاوتاش انقدر زیاد هست که مجبور شم عوض کنم؟