امکانات جدید اندروید 4.4 کیت کت

بعد از ماه ها صبر کردن گوگل سرانجام از نسخه جدید اندروید خودش رونمایی کرد. سیستم عامل جدیدی که برای اولین بار در نکسوس 5 قرار داده شده است و قرار است برای تلفن های نکسوس 4 ، نکسوس 7 و نکسوس 10 قابل دسترس باشد و به زودی گوشی های HTC One و Galaxy S4 نیز به این لیست اضافه می شود. خب تفاوت این سیستم عامل با دیگر نسخه ها چیست ؟ در ادامه به این نکته ها می پردازیم.

همه ما می دانیم که در قسمت شماره گیری تلفن ها تغییرات زیادی وجود دارد ، آیکون ها و همچنین برنامه های دوربین و همچنین یکی دیگر از این امکانات این است که می توانید با استفاده از اکانت Hangout نیز به دوستان خودتان پیامک بفرستید.

بهتر شدن مخاطب ها و دفترچه تلفن : طبق گفته ی گوگل در این قسمت تماس گرفتن با کمک جستجو در میان تلفن ها بسیار راحت تر شده است . برنامه ی صبحت کردن با تلفن ، به طور اتوماتیک دوستانی که بیشترین صحبت را با آنها می کنید را در بالای لیست قرار می دهد . یکی دیگر از امکانات این برنامه این است برای مثال اگر از تهران با شما تماس بگیرند نقشه ی این منطقه را نیز به شما نمایش می دهد که این منحصر به فرد است.

dial-pad

OK Google NOW : بر اساس اخباری که منتشر شده است این برنامه فقط بر روی اندروید 4.4 قابل نمایش است که با استفاده از این برنامه می توانید آهنگ های جدید مورد نظر خودتان ، مناطق دیدنی بر روی نقشه گوگل ، آب و هوای مناطق را پیدا کنید . این برنامه بسیار جالب و مورد علاقه کاربران خواهد شد و امیدواریم که سایر تلفن هایی که اندروید 4.4 خواهند داشت از این برنامه استفاده کنند.

android4.4-voice

پلیر قدرتمند : شما وقتی موزیک مورد علاقه خودتان گوش می دهید می توانید ازعکس  تمام صفحه آلبوم آهنگ استفاده کنید و وقتی که گوشی شما قفل می شود باز هم دکمه های پلی و توقف در صفحه قرار می گیرد .

android4.4-art

Multitasking بهتر : کسانی که از اندروید 4 استفاده می کنند با این قابلیت حتما آشنایی دارند طبق گفته گوگل این برنامه طوری بهینه سازی شده است تا بتواند حافظه گوشی را کمتر کند و برنامه ها را سریع تر اجرا کند . این بدین معناست که می تواند ضمن گوش دادن به موزیک در اینترنت بگردید .

بیشتر بخوانید  گوگل پیکسل فولد همزمان با گلکسی زد فولد 5 معرفی می شود

android4.4-multitasking

دیگر امکانات اندروید کیت کت می توان به استفاده از ایموجی ها (شکلک ها) ، قابلیت پرینت گرفتن و ارسال به گوگل کلود Google cloud ، قابلیت پشتیبانی از فایل های برنامه QuickOffice برای ارسال به گوگل درایو ، تکنولوژی MAP برای پشتیبانی کردن از دریافت پیامک در ماشین با استفاده از بلوتوث و تکنولوژی NFC نام برد.

android4.4-emoji

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : امکانات جدید اندروید 4.4 کیت کت

6 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  1. با سلام
    من GT-I9192 دارم به طور اتفاقی پوشه ی ROMS از حافظه ی تلفن پاک شد می خواستم بدونم مشکلی برای گوشیم پیش نمیاد

  2. سلام
    من از موقعیکه سیستم عاملم رو ارتقا دادم متاسفانه دفترچه تلفنم متوقف شده
    و هیچ کاری نمیشه کرد
    چرا?