واقعیت هایی درباره مشخصات لو رفته گوشی HTC one M8

HTC one M8

واقعیت هایی درباره مشخصات لو رفته گوشی HTC one M8 : شرکت معروف و مشهور تایوانی اچ تی سی سر انجام بعد از تولید و مونتاژ اسمارت فون محبوب خود یعنی سری وان ایکس اقدام یه ساخت گوشی های جدیدش یهنی سری وان و… سر انجام اقدام به تولید گوشی جدیدی کرد که در یک کنفرانس این شرکت این خبر را هم به کاربران و طرفدارانش داده که این گوشی آندرویدی با سایر نسل قبلی هایش متفاوت خواهد بود. حال ما اطلاعاتی را در راجع این گوشی جمع آوری کرده ایم. تا مختصری از آنها را به اطلاع شما کاربران محترم برسانیم  

HTC one M8
HTC one M8

شاید شایعات زیادی در باره ی این گوشی رایج گردیده بود ولی بالاخره به همه ی این شایعات خاتمه داده شد. چرا که این گوشی مشخصات زیر را دارا می باشد:

سی پی یو این گوشی SNAPdragon مدل 801 می باشد که فرکانسی باور نکردنی حدود 2.3 گیگا هرتز دارد. رم این گوشی هم دو گیگابایت می باشد. که در مقایسه با دیگر مدل های اچ تی سی بسیار قدرتمند می باشد. و با این سخت افزار گرافیکی این گوشی هیچ گاه هنگ نمی کند. و بازی ها و نرم افزار هایی به حجم بالا را در این گوشی به اجرا می توان در آورد.

این گوشی دارای 5 اینج صفحه نمایش می باشد. که کیفیت آن هم فول اچ دی می باشد. و بدنه ی این گوشی هم 90 درصد از آلومنیوم فشرده می باشد.

حافظه ی داخلی این گوشی در دو مدل 16 و 32 گیگابایت عرضه می گردد. که هر دو مدل هم قابلیت ارتقا تا 128 گیگابایت را دارند.

دوربین این گوشی 8 مگاپیکسل می باشد. البته این گوشی دارای دو دوربین می باشد. که به گفته ی سازنده ی این اسمارت فون این قابلیت برای این طراحی گردیده است. که کاربری که عکس می گیرد بتواند با افکت تصویری زیاد از سوژه مورد نظرش عکس بگیرد.

سیستم عامل ام 8 هم آندروید کیت کت سری 4.4 می باشد. که این سیتم عامل از رابط کاربری Sync 6 استفاده می کند.

HTC one M8
HTC one M8

اگر خواهان گوشی های اچ تی سی هستید و میخواهید گوشی تمام عیار داشته باشید که تمام نیاز های کاربردی و گرافیکی شما را بر آورده سازد. M8 بهترین گزینه برای شما می تواند باشد.( البته بعد از ورود به بازار)

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  HTC One طلایی رنگ

نظرات در مورد : واقعیت هایی درباره مشخصات لو رفته گوشی HTC one M8

3 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *